Näytteilleasettajainfo Oulu

TAPAHTUMAINFO

Oulu 22.2.2020, klo 10-16 Tullisali

AIKATAULU
21.2. osastojen rakennus klo 16-21
22.2. tapahtuman viimeistely klo 8-9.45
22.2. tapahtuma klo 10-16
22.2. purku klo 16-18


PYS
ÄINTI
Tapahtumapaikan osoite on Tyrnäväntie 16.
Tullisalin edessä on runsaasti ilmaista pysäköintitilaa henkilöautoille.


N
ÄYTTEILLEASETTAJAKORTIT
Näytteilleasettajakortit saatte kun saavutte rakentamaan Tullisaliin.
Jokaisella näyttelyosastolla työskentelevällä henkilöllä on oltava käytössä henkilökohtainen kortti,
joka oikeuttaa veloituksettomaan sisäänpääsyyn tapahtuman aikana sekä rakentamis-, huolto- ja purkuaikana.


TAPAHTUMATILA
Tapahtumapaikkana toimii Tullisali (entinen Areena).
Tilan yleisilme on hämärä ja se on koristeltu valoin sekä kattokruunuin.
Huomaathan siis, että lisävalo omalle osastolle kannattaa tilata joko meiltä tai ottaaa mukaan omia lisävaloja. Kaikilla osastoilla on oma sähköpistokeensa.


MYYMINEN TAPAHTUMASSA

Tapahtumassamme tuotteidenne myynti ja markkinointi on sallittua ja erittäin suositeltavaa!
Tehdään yhdessä parhaamme, jotta saadaan juuri sinun tuotteesi esille parhaalla mahdollisella tavalla.


OSASTON RAKENTEET + LIS
ÄKALUSTEET
Tarkista omasta sopimuksestasi kuuluuko sinulle seinärakenteita vaiko ei.
Tavallinen seinärakenne kauttamme on takaseinä, metrin syvyinen sivuseinä sekä eturima (ei otsalautaa).

Seinät ovat kovat valkoiset, joihin voit yläreunasta ripustaa tai sitten esimerkiksi teipata kevyesti jotain.
MIKÄLI NÄYTTEILLEASETTAJA VAURIOITTAA SEINÄÄ, VASTUU ON HÄNEN.
Lattia on lakattu betoni.

Voit tilata kauttamme tarvittaessa kalusteita osastolle,
alla lisätietoa sekä yhteystiedot mistä tilata:

Messuseinän kohdevalaisin á 27€
Messumatto, asennettuna 6€ / neliömetri, m2
Pystypöytä (hupullinen), halk. 80cm  á 37€
Pystypöytä trumpettijalka (valkoinen kansi), halk. 60cm á 34€
Baarituoli á 22€
Tavallinen tuoli 7€
Pehmustettu tuoli 22€
Infotiski 1x0,5m korkeus 1m 74€
Vitriini liukuovilla ja välihyllyllä 1x0,5m, korkeus 1m 105€
Vitriini liukuovilla ja välihyllyllä (lukittava) 1x0,5m, korkeus 1m 105€

HUOM! Sähkö kuuluu jokaisen osaston hintaan
Kaikkiin hintoihin lisätään alv.24%.

Tilaukset näistä ja tiedustelut muista kalusteista suoraan 16.2. mennessä
Soile Niinikoski / soile@bridalmagazinegroup.com


OSASTOJEN PURKU 
Osastojen purkaminen alkaa vasta klo 16.
Emme halua pilata asiakaskokemusta pakkaamisen hälinällä - kunnioitetaan kuluttajia, kiitos.


JÄTEHUOLTO
Tullisalille tulee messujen rakentamisen ja purun ajaksi isoja jäteastioita, joihin roskat voidaan laittaa. Lisäksi messujen ajaksi tuodaan roska-astioita alueelle. Jos haluatte roskiksen omalle osastollenne, pitää ne tilata erikseen (yhteystiedot yllä).


NETTIYHTEYS
Wlan on maksuton, mutta käyttö rajallinen per käyttäjä,  joten se voi vaikuttaa esim isojen tiedostojen pyörittämiseen. 


TURVALLISUUS

Tapahtumalla on oma vastuuvakuutus, mutta huomaathan ettei se kata järjestäjästä riippumattomia vahinkoja.
Tapahtumassamme on sinne vaadittu määrä järjestyksenvalvojia. Tapahtumassa ei ole varsinaista lukollista tilaa, käytössänne on maksuton narikka.


MESSUKASSI
Messukasseja jaetaan 700 kpl:tta. Mikäli olet lunastanut paikan messukassissa, materiaali kassiin tulee toimittaa 20.2. mennessä osoitteeseen:
Tullisali
Suomen Häämessut
Tyrnäväntie 16
90400 Oulu


MARKKINOINTI
Nettisivuillamme www.suomenhaamessut.fi on tietoa tapahtumasta kuluttajille.
Omia artikkeleitanne voitte lähettää osoitteeseen soile@bridalmagazinegroup.com 20.2. asti.

Jokainen yritys saa 3 nimeä tapahtuman nimilistaan ovelle. Varsinaisia fyysisiä kortteja ei tänä vuonna lähetetä, hyvä keino saada lisänäkyvyyttä on esimerkiksi Facebook tai Instagram -kisa lippujen ympärille. Markkinointimateriaalia voit ladata täältä. Ilmoita minulle nimet 20.2. mennessä.

Tykkäättehän Suomen Häämessut Facebook -sivusta https://www.facebook.com/suomenhaamessut ?
Artikkelin lopussa on materiaalia, jonka voitte päivittää sivuillenne kertoaksenne että olette mukana tapahtumassamme!
Jakakaa myös nettisivujamme Facebookissa ja me jaamme teidän - yhteismarkkinoinnissa on voimaa!

Onko yrityksesi Instagramissa?  Seuraa meitä @suomenhaamessut, virallinen hashtag #suomenhäämessut.
Muista myös Instagram tehokkaana mediana nopeaan tapahtumamarkkinointiin, päivitäthän että olet mukana messuilla.

Markkinointimateriaalia voit ladata täältä.


TERVETULOA SUOMEN H
ÄÄMESSUILLE!
Ystävällisin terveisin,
Soile + muu messutiimi